CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

enjoy reading =))


I made this widget at MyFlashFetish.com.

xoxowawa

xoxowawa

My better half *winks*

Tuesday 6 January 2009

just chilling ; KB

Last Sunday, I went to KB with Miza baby.
Jauh ahh..
Grentii u guys were wondering behapa me jauh2.. hehe
I actually sent my brother to KB. Since sekolah reopened on Monday.
Usually my parents plang yang antarr but diorang na dapat, so I planned to be the driver lahh. Huhuh
Before KB, me and miza mamam dulu d valleys and we bumped into an old friend si Shamsul. Lepak lah we kajap sama Shamsul.
Valleys café was not bad actually. chill lah tempat atu.
Yang bagusnya, nda payah parking bah yatahh hehe
If d gdg, sanak saya gitu.
Sekali around 8pm, kamii k kb.
I thot nda kerasaan waa driving malam2 kesana.
Ternyata menalehkannn saya.
But having Miza around was fun.
In the car, biasalah kami gossiping and shapa2 yang terasa lidahnya tegigit malam atu, iyaa odah tu kami gossipkan haha nada dihhh
Most of it kami jadi deejeeeh plang malam atu haha
Kami anii angan2 lahh jadi deejeeeh..
So kami imitate lah deejeeeh yang ada d radio Kristal time atu.
Tapi dengan styloo kami sendiri haha
It was so funn. Heart to heart session pun ada.
Syiukk wahh bila begilaaa sama best friend anii. Hehe
Then otw hum, nda tia terasa balek aa.
Sudah atu we stopped at the empire psl kamii kan tekucil esp si miza.
Padantahh diam2 yaa seketika haha. Rupanyaaaa haha
Then around 11 ish sampai at miza’s crib. Sudah atu I went hum tarus lah.
I actually kan stopped by at yuls pasal kan antar her bag. Sekalii nda saya
Sanggup eyy.. lalahh waa..hee
I guess that’s it lah dulu. Nanti il update lge.
-xoxowawa- *cheers




0 comments: